Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fotografický esej včera a dnes (komparace mediálního obrazu válečných konfliktů ve zpravodajských periodikách)
Havlovicová, Anna ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
Tématem diplomové práce Fotografický esej včera a dnes (komparace mediálního obrazu válečných konfliktů ve zpravodajských periodikách) je porovnání podob fotografického eseje z doby klasického fotožurnalismu, v padesátých a šedesátých letech 20. století, a z doby současné ovlivněné digitálními technologiemi. Diplomová práce zkoumá fotografický esej na příkladu válečné fotografie. Pro větší přehlednost byly zvoleny dva významné válečné konflikty vážící se vždy k jednomu stanovenému období. V době klasického fotožurnalismu padesátých a šedesátých let 20. století práce analyzuje fotografické eseje z války ve Vietnamu publikované v americkém zpravodajském týdeníku LIFE. V současné době studuje fotografické eseje z války v Iráku publikované členy obrazové agentury VII Photo Agency. Kromě analýzy jednotlivých fotografií, které jsou v esejích zastoupeny, práce sleduje i celkovou podobu fotografických esejů a popisuje rozdíly mezi nimi. Ambicí této diplomové práce je na příkladu rozboru fotografických esejů z doby klasického fotožurnalismu a ze současnosti dokázat, že vývoj digitálních technologií zásadně ovlivňuje tvorbu a výslednou podobu novinářských fotografií.
Nová podoba publicistiky v časopise Respekt po změně formátu
Pavlíček, Tomáš ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Čermák, Miloš (oponent)
Bakalářská práce Nová podoba publicistiky v časopisu Respekt po změně formátu přibližuje vývoj týdeníku Respekt po přechodu z novinové podoby do klasického barevného magazínu. Nezabývá se samotnou proměnou, ale událostmi, které nadešly v dalších pěti letech a ovlivnily základní složku časopisu - publicistiku. Zkoumá a porovnává, jak se měnila publicistická témata a jaký měla vliv na čtenost periodika. Popisuje změny, které redakce učinila, a rozebírá, jak zasáhly do koncepce týdeníku. Pojednává také o tom, jakou spojitost měly zásahy do obsahu časopisu s nepřetržitě stoupajícím nákladem prodaných výtisku. Práce je rozdělena na oddíl s teoretickými východisky, slovním popisem vývoje týdeníku doplněným vzpomínkami tehdejších šéfredaktorů a obsahuje také analytickou část, která ve zkoumaném období rozebírá tematickou agendu Respektu. Práce je vystavěna na vybraném vzorku vydání mezi lety 2007 až 2013. Výsledky analýzy jsou vyvedeny do přehledných grafů a tabulek. Závěry, které z práce vyplynuly, jsou tak zároveň podložené statistikou, komparativním výzkumem i očitými svědectvími zainteresovaných osob. Práce by měla být komplexním pohledem na posun, jímž týdeník Respekt prošel za více než pět let po své proměně.
Fotografický esej včera a dnes (komparace mediálního obrazu válečných konfliktů ve zpravodajských periodikách)
Havlovicová, Anna ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
Tématem diplomové práce Fotografický esej včera a dnes (komparace mediálního obrazu válečných konfliktů ve zpravodajských periodikách) je porovnání podob fotografického eseje z doby klasického fotožurnalismu, v padesátých a šedesátých letech 20. století, a z doby současné ovlivněné digitálními technologiemi. Diplomová práce zkoumá fotografický esej na příkladu válečné fotografie. Pro větší přehlednost byly zvoleny dva významné válečné konflikty vážící se vždy k jednomu stanovenému období. V době klasického fotožurnalismu padesátých a šedesátých let 20. století práce analyzuje fotografické eseje z války ve Vietnamu publikované v americkém zpravodajském týdeníku LIFE. V současné době studuje fotografické eseje z války v Iráku publikované členy obrazové agentury VII Photo Agency. Kromě analýzy jednotlivých fotografií, které jsou v esejích zastoupeny, práce sleduje i celkovou podobu fotografických esejů a popisuje rozdíly mezi nimi. Ambicí této diplomové práce je na příkladu rozboru fotografických esejů z doby klasického fotožurnalismu a ze současnosti dokázat, že vývoj digitálních technologií zásadně ovlivňuje tvorbu a výslednou podobu novinářských fotografií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.